September favorites



Zdravo svima,
Budući da nisam imala baš inspiracije i blog mi je dugo vremena bio zapušten da tako kažem, odlučila sam objaviti ovaj post September favorites! Nadam se da će se i vama dopasti ova šminka koju sam odabrala kao omiljenu za ovaj mjesec. Najviše sam oduševljena ovom catrice  maskarom. Kupila sam je čisto da isprobam kakva je, a i nije bila uopšte skupa i oduševila sam se. Definitivno ću nju koristiti od sada.

Hello everyone,
Because I didn't have much inspiration and I didn't use my blog for a long time, I decided to publish this post September favorites. I hope you will also like these beauty products I picked for this month. I'm mostly impressed by this catrice mascara. I bought to try it and because it wasn't so expensive. I'm impressed by it and definitely I'm going to use it from now.





Također, ova olovka za obrve je predobra. Pošto su kod mene obrve svjetlije jako teško mi je bilo da ih popunim, a da se to ne primjeti. Ja iskreno ne volim da mi se vidi kako sam crtala obrve to mi izgleda vještački i nije nimalo lijepo. Ova je essence soft blonde 05. Jako lijepo popuni obrve i učini ih tamnijim i ono najvažnije , izgleda prirodno. Iskreno ako imate svijetle i rijetke obrve preporučila bih vam da isprobate ovu olovku.

Also, this pencil for eyebrowns is great. Because I have light eyebrows it was really hard for me to fill them without big notice. Honestly I don't like when the make up on my eyebrows is so much visible. That looks artificial and it is not beautiful at all. This is essence soft blonde 05. The pencil fill the eyebrows really nice and the most important, it looks natural. Honestly if you have light eyebrows I recommend you to try this pencil.


Moj omiljeni crveni ruž alverde. Jedna sam od rijetkih koje ne vole da nose tamnije ruževe. Ovo je moj prvi crveni ruž koji mi u potpunosti odgovara. Nije pretaman , ni drečav a ni presvijetao. Ovo je CHERRY 53.

My favourite red lipstick alverde. I belong to those rare girls who don't like dark shades of lipsticks. This is my first red lipstick that completely matches to me. It's not too dark, not too neon and not too light. This is CHERRY 53.


Ovaj sun kissed highlighter alverde sam samo par puta koristila. Izgleda kao da je narandžast ali kad se stavi i razmaže dadne poseban sjaj i izgleda jako lijepo.

This sun kissed highlither alverde I used just couple of times. It looks a little bit orange but when you put it, it gives special gloss and it looks so amazing.




Ove sjene sam kupila sestri za rođendan pa ih naravno i ja koristim :D
DELUXE TRIO EYESHADOW 030 Rose Vintouch. Sviđa mi se ova kombinacija boja i jako su kvalitetne. Nemam zamjerke.

This eyeshadows I bought for my sisters birthday and ofcourse I use them too :D
DELUXE TRIO EYESHADOW 030 Rose Vintouch. I like this combination of colours and they are really quality. I have no objection.





Eh, moja najdraža maskara. ALL ROUND MASCARA ultra black CATRICE. Meni odgovara ovakva četkica i kad sam vidjela cijenu i ovu četkicu..kako da je ne isprobam. Do sada sam koristila jednu rimmelovu i ona mi je bila dobra ali ova mi je bolja. Izvučem baš dosta trepavice njom i ne sastavljaju se.
Nadam se da vam se svidio moj novi post nakon dugo vremena. Uskoro ću objaviti novi! :)

My favourite mascara! ALL ROUND MASCARA ultra black CATRICE. This brush really suits my eyelashes and when I saw the price.. how to not try it? I been using rimmel mascara but after I tryed this I start using it.
I hope you liked my post after long time. I will publish new post very soon!


Broj komentara: 57:

  1. Nice post

    Love Vikee
    www.slavetofashion9771.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  2. Love that mascara!
    xo
    Siffat
    http://icingandglitter.com

    OdgovoriIzbriši
  3. Sjene i ova olovka za obrve super su,imam ih,morat cu i ostale proizvode probat...Super post...
    Blog: www.newoutfitfashionblog.blogspot.ba
    Facebook: www.facebook.com/New-Outfit
    Instagram: www.instagram.com/milanewoutfit

    OdgovoriIzbriši
  4. Beautiful your purchases. I want try it.

    https://mygreenshopping.blogspot.it/

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Thank you my dear. I started following your blog :)

      Izbriši
  5. The eyeshadow trio and the lipstick look nice, great faves.

    xo
    www.carinavardie.com

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Thank you very much :)
      Your blog is awesome <3

      Izbriši
  6. All these products look really nice, especially the mascara and the sun kissed hilighted!

    http://violettedaily.com/

    OdgovoriIzbriši
  7. Lovely products and great post.

    xx
    http://www.thestylefanatic.com/

    OdgovoriIzbriši
  8. The colors are amazing! Perfect!
    xoxo

    www.thezigzaglane.com

    OdgovoriIzbriši
  9. the plum eyeshadow palette looks gorgeous :) thanks for sharing these!

    http://www.pinkoolaid.com/

    OdgovoriIzbriši
  10. Wow great products! Love the eyeshadow shades! :)

    OdgovoriIzbriši
  11. Thank you for your kind comment on my blog. I checked your blog with the result: I like it! I would like to follow you on gfc and/or bloglovin. It would be great if you come back to my blog to follow me - then I will follow you immediately back.
    xx from Bavaria/Germany, Rena
    www.dressedwithsoul.com

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Thank you my dear. I checked out your blog again and I love it. I followed you :)
      Hope you will follow me too.

      Izbriši
  12. Hello . Want to share your blog with the world? To find people who share the same passions as you? Come join us.
    Register the name of your blog URL, the country
    The activity is only friendly
    Imperative to follow our blog to validate your registration
    We hope that you will know our website from you friends.
    http://world-directory-sweetmelody.blogspot.com/
    Have a great day
    friendly
    Chris
    please Follow our return
    All entries will receive a corresponding Awards has your blog

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Thank you for invitation but I coudn't register.

      Izbriši
  13. Nice post! Love the lipstick!
    xx
    Aurelie | http://www.surface85.com

    OdgovoriIzbriši
  14. Odlican post kao i uvijek!! <3

    mystylishcorner.blogspot.ba

    OdgovoriIzbriši
  15. Nice post. I like it!
    http://starlingdays.blogspot.com/2016/09/usa-holiday-palo-alto.html
    https://www.instagram.com/mira_shpak

    OdgovoriIzbriši
  16. Great darlings :)
    Lovely color lipsticks :)
    Following :)

    https://fasionsstyle.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
  17. Lovely post,najviše mi se sviđaju sjene .Pozdrav 💕

    OdgovoriIzbriši
  18. Lovely post,najviše mi se sviđaju sjene .Pozdrav 💕

    OdgovoriIzbriši
  19. Wow! What stunning shades!
    I follow you, please follow me back))
    www.recklessdiary.ru

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. You didn't followed me, try again :D
      I just followed you :) And thank you dear <3

      Izbriši
  20. The eyeshadows' colours are gorgeous. Would love to see you with a make up created with them :)

    Would you like to follow each other? Let me know in my blog <3

    Walking Freckle

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Thank you dear. I will publish new post soon!
      I followed you ,hope you will follow back :)

      Izbriši
    2. Thank you so much, I am following back.
      I forgot to tell you I am also named Sabina! it's crazy haha

      Izbriši
    3. :D ahha nice! Thank you dear, but you didn't followed me yet, maybe some error :)

      Izbriši
  21. Super post, sviđa mi se kako pišeš i zaista si dobra u tome što radiš, samo nastavi tako, imaš moju podršku! :) Ako želiš pogledaj moj blog i učlani se ako ti se sviđa <3 CALLOFBEAUTY

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti <3
      Ostavila sam ti koment na zadnjem postu ,super ti je blog :)

      Izbriši
  22. I am loving that lipstick, what a pretty shade! :)

    Florals&Smiles

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Thank you my dear. I left a comment on your post too :) <3

      Izbriši
  23. odlicna je ta essence olovka moracu je probati :)

    http://highheelpoodl.blogspot.rs/2016/09/suede-waterfall-jacket.html

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti :)
      Vjeruj da se neces pokajati, ima dosta nijansi. :)

      Izbriši
  24. I like these products))) Thank's for visit my blog and now I follow you)

    https://taliyanabeautyroom.blogspot.ru/

    OdgovoriIzbriši
  25. Super post!
    Sviđaju mi se proizvodi i kamena pozadina.
    Učlanila sam ti se u blog :)

    http://catherinehere.blogspot.hr/?m=1

    OdgovoriIzbriši
  26. Moram pohvaliti izgled bloga, kao i fotografije koje su jako kvalitetne. Od pomenutih proizvoda, koristila sam samo olovku za obrve i odlična je. Ostale proizvode bih volela da isprobam, tako da ako budem u prilici, kupiću ih:)

    Kika's blog

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti puno :)
      Drago mi je da ti se svidja <3

      Izbriši
  27. Nice favourites! The purple shadows palette is so beautiful :)

    www.wildfirecharm.com

    OdgovoriIzbriši